Zwrot towaru

Zdarza się, że nawet najlepiej skrojony fason może nie pasować idealnie. Chcemy, abyście byli w pełni zadowoleni z ubrań BellaGreen i wiemy, że zakupy online bywają wyzwaniem. Dlatego proces zwrotu niedopasowanych produktów uczyniliśmy jak najprostszym.

Macie 14 dni od otrzymania paczki na zwrot towaru.

Prosimy o dokonanie zwrotu w tym terminie – samo zarejestrowanie zwrotu nie wystarczy. Dziękujemy.

 

🎁 Wydłużamy świąteczny okres zwrotu prezentów aż do 10.01.2026. 🎄


Czasem może się zdarzyć, że prezent nie do końca trafiony – ale to żaden problem. Świąteczne prezenty zakupione w okresie od 1.11. do 23.12.2025 można u nas łatwo zwrócić aż do 10.01.2026.

  • Wartość zwracanego towaru zostanie przekazana w formie bonu na kolejne zakupy

  • Bon jest ważny przez 1 rok i zostanie przesłany e-mailem po przetworzeniu zwrotu

Jak to działa?

Zwrot paczki z etykietą DHL w najbliższym punkcie

  • Przy zwrocie towaru prosimy użyć etykiety zwrotnej dołączonej do przesyłki
  • Paczkę można nadać w najbliższym punkcie nadania
  • Znajdź punkty DHL w Polsce >> https://parcelshop.dhl.pl/
  • Zwrot kosztuje 9,9 zł
  • Kwota ta zostanie odjęta od całkowitego zwrotu środków

Zwrot bez użycia etykiety

  • Jeśli nie chcą Państwo skorzystać z etykiety zwrotnej DHL, mogą Państwo odesłać towar na adres:

    Green butik s.r.o.
    Trida 3. kvetna 910
    763 02 Zlín
    Czechy

     

  • Aby przyspieszyć przetwarzanie zwrotu, prosimy o wcześniejszą rejestrację zwrotu: Rejestracja zwrotu

  • Jeśli zdecydują się Państwo nie korzystać z rejestracji, prosimy o dołączenie do paczki informacji z numerem zamówienia, ewentualnie imieniem, nazwiskiem oraz adresem e-mail.

  • Zwrot pocztą odbywa się na koszt klienta.

REJESTRACJA ZWROTU

  • Swoją przesyłkę zwrotną zarejestruj w prosty sposób tutaj: Rejestracja zwrotu
  • Przygotuj numer zamówienia (znajdziesz go w e-mailu z potwierdzeniem zamówienia lub w swoim koncie klienta)
  • Do zarejestrowania zwrotu nie musisz być zarejestrowany w naszym sklepie internetowym

Opłata za zwrot

W Bella Green wierzymy w modę, która nie tylko dobrze wygląda, ale też jest pełna troski o środowisko.

Dlatego zdecydowaliśmy się nie oferować bezpłatnych zwrotów.

Za zwrot pobieramy opłatę w wysokości 9,9 zł.

Dlaczego?
Każdy zwrot to dodatkowy transport, emisja CO₂ oraz zużycie materiałów opakowaniowych i energii.
Zbyt łatwe i darmowe zwroty sprzyjają impulsywnym zakupom – a właśnie tego chcemy uniknąć.

Nasz cel:
Chcemy promować świadome podejście do zakupów – czyli przemyślane wybory.
Pomagamy w tym poprzez dokładne opisy produktów, tabele rozmiarów i pomocny dział obsługi klienta.

Dziękujemy, że wspólnie z nami wybierają Państwo bardziej zrównoważoną drogę.

Jak przygotować produkty do zwrotu

  • Towar, który chcą Państwo zwrócić, prosimy bezpiecznie zapakować w oryginalne lub inne czyste opakowanie, a następnie w kopertę lub pudełko wysyłkowe, aby nie uległ uszkodzeniu lub zabrudzeniu w trakcie transportu.
  • Do paczki prosimy dołączyć informację z imieniem, nazwiskiem oraz numerem zamówienia.
  • Prosimy upewnić się, że towar jest z oryginalną metką, nienoszony, czysty i nieuszkodzony.
  • W przypadku towaru brudnego, uszkodzonego lub w inny sposób zdegradowanego, jesteśmy zmuszeni potrącić z kwoty zwrotu część ceny odpowiadającą kosztom przywrócenia produktu do stanu pierwotnego.
  • Ze względów higienicznych bieliznę i skarpetki można zwrócić jedynie w stanie nienoszonym, w nieuszkodzonym, zapieczętowanym oryginalnym opakowaniu. Prawo do odstąpienia od umowy wygasa w przypadku, gdy opakowanie zostało otwarte po dostawie.

Jak długo trwa realizacja zwrotu?

  • Zwrócony towar zazwyczaj otrzymujemy w ciągu 2–5 dni od nadania w punkcie, w zależności od weekendów, świąt i obciążenia firmy kurierskiej.

  • Zwroty standardowo przetwarzamy w ciągu 5 dni od ich otrzymania.

  • O pomyślnym przetworzeniu zwrotu poinformujemy Państwa e-mailem.

  • Środki zwracamy w ciągu 7 dni roboczych od przetworzenia zwrotu – szybkość zaksięgowania płatności zależy od wybranej metody płatności.

Jak przebiega zwrot pieniędzy

Pieniądze zwracamy zawsze tą samą metodą płatności, którą została opłacona zamówienie.
W przypadku płatności za pobraniem zwrot środków następuje na konto bankowe podane podczas rejestracji zwrotu.
Środki zwracamy zazwyczaj w ciągu 7 dni roboczych od przetworzenia zwrotu.
Zaksięgowanie pieniędzy może potrwać dodatkowe do 7 dni roboczych, w zależności od wybranej metody płatności.
O zakończeniu procesu zwrotu pieniędzy zawsze informujemy e-mailem.

PŁATNOŚĆ KARTĄ (w tym Apple Pay i Google Pay)

Pieniądze zwracamy na kartę, którą opłacono zamówienie.
Zwrot realizujemy w ciągu 7 dni roboczych od przetworzenia zwrotu.
Zaksięgowanie kwoty może potrwać do 7 dni roboczych (w zależności od rodzaju banku i operatora płatności).
Uprzejmie informujemy, że zwrócone środki nie zawsze pojawiają się od razu na standardowym wyciągu bankowym – zalecamy sprawdzić również historię płatności karty.

PRZELEWY BANKOWE ONLINE (szybkie płatności przez bankowość internetową)

Pieniądze zwracamy na to samo konto, z którego dokonano płatności.
Zwrot realizujemy w ciągu 7 dni roboczych od przetworzenia zwrotu.
Środki pojawiają się na koncie zazwyczaj w ciągu 2 dni roboczych

PŁATNOŚĆ PRZELEWEM NA KONTO

Pieniądze zwracamy na to samo konto, z którego opłacono zamówienie.
Zwrot realizujemy w ciągu 7 dni roboczych od przetworzenia zwrotu.
Zaksięgowanie środków może potrwać dodatkowe 1–2 dni robocze, w zależności od banku.

REKLAMACJE

  • Jeśli zauważyli Państwo wadę towaru, prosimy o kontakt pod adresem info@bellagreen.pl.
    Wspólnie ustalimy dalsze kroki postępowania.
  • Na rozpatrzenie reklamacji mamy ustawowy termin 30 dni, jednak większość zgłoszeń rozpatrujemy znacznie szybciej.
  • O przebiegu i wyniku reklamacji będziemy Państwa informować drogą mailową.
  • Zwracany towar musi być wyprany i czysty.

Wymiana towaru

  • Nie oferujemy wymiany towaru.

  • Jeśli chcą Państwo inny rozmiar lub kolor, prosimy o złożenie nowego zamówienia oraz odesłanie produktu, który nie pasuje.

  • Dziękujemy za zrozumienie i cieszymy się na Państwa nowe zamówienie.

Dwa razy w tygodniu wysyłamy nowości i promocje na Twoją skrzynkę mailową

Zapisując się, wyrażasz zgodę na przetwarzanie twoich danych osobowych.